2009. október 29., csütörtök

Soul Dramatic

Szervusztok!

Nem is olyan rég közöltem a blogomban érzelmeim legmagasabb pontját,ami a szerelem volt.Mint minden ember szerelembe estem és vesztettem. A szerelem amit én jónak hittem hátba támadott. Pár nap kellett ,ahhoz hogy lábra tudjak állni,de végül sikerült,amiről azt hittem lehetetlen. Biztos olvassa az illető a blogomat és remélem rosszul érinti ez a dolog,mert nekem nehéz volt bármilyen erősnek is mutattam neki magam.Tudjátok ti is ,hogy vannak az emberek. Nem akarnak ilyen helyzetben pont az előtt gyengének tűnni,aki miatt mindez történt hanem megmutatni neki van élet ő utána is. Hát végülis megmutattam neki azt hiszem,hogy én kitartok nélküle is az ,hogy ezek után ő mit tesz az már az ő dolga.Utunk eddig közös volt,de ő választott így.A Részletekbe már nem kívánkozok bele menni csak folytatni az életem és keresni tovább,mer nem adom fel.

A blogom címe Soul Dramatic! Páran talán tudjátok régen Loveless Soulnak neveztettem magam,de arról lemondtam,mert megtaláltam a szerelmet.Így felvettem az eredeti becenevem ami a Johnny és hozzá tettem egy szót Dangerous. Veszélyes voltam anno,mert aki hátba szúrt kegyetlen módon bántam el vele.Persze nem fizikálisan kell ezt érteni...érzelmileg ahogy ő bántott ugyan úgy tettem vele is.De ezeknek az időknek vége.A mostani szakításom ráébresztett ezzel nem érek el semmit sem. Rájöttem Soul vagyis lélek voltam eddig is az is maradok és Dramatic azért mert bármilyen rossz jöhet lábra fogok állni.Lábra,mert már sok rosszat megjártam.A lényeg,hogy most erőt gyűjtök remélem értelme is lesz és szorítsatok...hátha összejön nekem is valami tökéletesen,ahogy én képzelem el ;$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése