2009. október 5., hétfő

Mese az életem...benne a bábok léteznek


Mese az életem...benne a bábok léteznek !
Ezt a címet adtam ennek a bejegyzésnek!Hogy miért?Nos ha jól megnézzük a saját kis életünket rájöhetünk tekinthetjük azt akárminek.Én egy mesének tekintem,ami reméljük nem hamar ér véget,hisz a vége így is úgy is drámai lesz,de míg nem érünk el a halál végső órájához,tegyük boldoggá azt,amit az az előtti időkben megtehetünk. Nos mesélni valóm mindig van,így most sem marad el,bár néha a meséim inkább hasonlítanak egy összeesküvésre alapuló regényre vagy esetleg kaland formájú történetre,mint egy kedves kis átlagos mesére.
Az életemben mindig is voltak:
*Jó és rossz akarók


*Kedves tisztességes valamint lekezelő és becstelen pártfogók


*Olyan emberek,akik megértettek és olyanok akik még a környékén sem jártak

Akikről most szó lesz,mind elengedhetetlen emberek számomra.Nevüket nem említem meg,de ha olvassák ezt a bejegyzést mindenki magára ismer a rá mért "szerepre" :

-Hókirálynő:Te vagy nekem az egyetlen,oly és kedves személy,ki segített,de még soha nem látott és mikor itt lesz a tél egy apró akár...akár egy apró kis hópehelyből nézel rám és gondolom azt figyelsz és óvsz,ahogy én foglak téged,mint hős lovagod!

-Démon hercegnő:Te vagy nekem az a személy ki ha velem van minden jó és szép.Te vagy nekem az éjszaka fénye hiába is tűnsz illetve ütöd fel fejed a lakomban,te vagy az kire számíthatok még akkor is ha távol vagy,mert tudom ide sietsz hozzám amilyen gyorsan csak tudsz.Neked köszönhetem életem hátralévő részét.

-Hófehérke:Emlékezz Haja mint a fekete ében,szája mint a vörös rózsa és a bőre... a bőre,mint a földön összegyűjt friss és háborítatlan hópelyhek ének kara.Hófehérke...te vagy nekem a háborítatlan bizalom remélem már sosem nyílik ki az üvegkoporsód főleg nem másnak.(Benned megbízom)


-Királykisasszony:Most jöttél csak de máris mint ha már sokadjára látnálak.Könnyeid elűzik bármely gond vagy baj okát és mulatságos kedveddel a szomorúságom ölöd ki belőlem akarva,akaratlanul.Büszke vagyok,hogy jó irányba bár még ha nem is célba érve,de már lassan afelé közelítve érsz be a labirintusom végére.


-Az kinek saját meséje van:Baj esetén okos és tudatos és roppant eleven,élénk,sokszínű személyiséged beragyogja az eget a mesémnek.Tanácsaim néha ,néha nem megfogadva döntesz de hisz mit is tehetne egy saját meséjét élő személy?Csak így tovább,de sose feledd.Egy másik mese is lehet roppant bölcs még ha nem is tűnik annak.Próbálj meg bízni kedves...és bízva bízzál.

-A szív herceg
:Nos kedves "barátom" eljött hát az idő,hogy rólad is írjak és nem tudom mit is mondhatnék a szív herceg cím azzal jár,hogy te mint szív gondolkodsz.De ennek megvannak az árai is kérlek,próbálj meg az életben talpra esettebb lenni és lásd be.Nem minden barát,akit annak látsz vagy mondasz.Szíved hatalmas,de kérlek érdemelje ki az ki be akar jutni annak ajtaján.

-Bizalmatlanság Istennője:Eljött a pillanat,hogy eláruljam nem tudok nélküled élni.Az emlékeid nélkül nem!És nem is akarok!Bizalmat szavaztam neked a mesémben,de te gyáván meghátráltál a feladatnak és más meséjét választva elárultad közös jövőnk.Megbánhattad talán vagy megfogod de tudd ha te nem is emléked pótol és nem múlik el.Így emlékszem majd rád...Istennő voltál a szememben,de nem a Bizalom Istennője.

A szerepeket kiosztottam.Ahogy alakul majd a mesém,úgy fog a társulat létszáma is alakulni,de bízom benne a rohamos csökkenés,mint a múltban már nem teljesül be újra.Reménykedjünk abban,hogy a növekedés fogja felütni a fejét a történetben,mely minden nap más címet kap.A nap alakulásával a cím is változik,majd a nap lezárásával eldől.Az idő befolyásol mindent,majd a társulat dönt mit cselekszik.Reménykedjünk minden jó...ha jó a vége !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése