2009. november 13., péntek

Dramatic nem is olyan drámai

Lelkek kik a sötétben vagy a fényben szóltok hallgassátok a múltam:

November 6-án nem is olyan régen feladtam a keresést.Nem keresem tovább azt akit szeretek és hiszem azt,hogy vele örökre...nem keresem...unom már a keresgélést és elszánva magam belevágtam...a Szerelem újra rabságba ejtett és remélem egyúttal örökre,de ha nem is örökre amíg élek.Nem is tudom,hogy kezdjem*örül*

Nos a szívem legmélyebb kis zugából szólok most nektek:Nem tudom,de mintha az ég küldte volna...pont akkor jött hozzám mikor szükségem volt rá...akkor ölelt,mikor kellett és kis gyámoltalansága még jobban arra buzdította a tudatalattimat..."AKAROM ŐT"...Végül a sors úgy döntött ,hogy lehetséges és az én felemre döntötte a mérleget...Anubisz és Toth isten kegyes volt hozzám most az egyszer...Vissza zökkenve az ókori Egyiptomból úgy érzem megtaláltalak és veled akarok lenni...kiléted titkos marad,ahogy óhajtottad nem árullak el csak azt,hogy szeretlek és veled akarok lenni...életem végéig és még azon is túl...remélem te nem töröd össze a mesém üveg koporsóját és nem tépsz ki lapokat az emlékeimből,mert a lelkem már csak veled lehet boldog és nem akar mást.Jöhet bármi de kitartok és cserébe annyit kérek te is tarts ki...(L)



Régen még a lelki társam és a szerelmem előtt,ami nem is volt oly rég úgy éreztem drámaian rossz a lelkem...azt mondták külsőre helyes vagyok,de ha elhagynak lehetett valami baj és gondoltam a baj a lelkemmel van. Rájöttem nem én voltam a hibás...a hibás az a pár ember volt,aki összetört mindig és talán olvasva ezeket a sorokat szitkozódnak vagy megássák magukban saját sírjukat bánatukban de egy biztos...ha velem lenne a baj,nem leltem volna meg az életem egyetlen igaz kincsét.Remélem ti is emlékeim féltve őrzött lapjainak el rablói  még ti is lesztek igazán boldogok,mert én már az vagyok...és bízva bizakodom ha ti nem is de a szeretteim boldogok lesznek úgy ahogy most én...Szeretlek titeket és búcsúzóul annyit mondok:"Szeretet az amit érzel.....szeretet mely sosem csal...hazugság a csalódás...hazugság az árulás...szeretetben a hazugság sosincs,míg lélekben a szeretet teli és kifogyhatatlan"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése