2009. szeptember 25., péntek

Saraba-Búcsú avagy valóm egyértelműen tagadom


Hát elérkeztem ahhoz a pillanathoz életemben,hogy azt mondjam...Kai Phinix megszűnik létezni és elmondom nem vagyok az akinek mondtam magamat.Hogy miért és hogyan tettem mindezt?Legyen annyi elég megakartam szabadulni az emlékektől és rájöttem ez még rosszabb,mert nem csak,hogy a múltam nem felejtem el,de még a jelenem és a jövőm is elrontom.A nevem Johnny Dangerous(Myvipen rám kereshettek) És adatlapomon találtok egy Saraba(azt jelenti Búcsú) nevet kapott mappát,amiben találtok különböző emberekről képeket...sajnos úgy érzem sok fog még bele kerülni,de ahogy beteszem őket oda sorban zárom le magamban a múltat és az emlékek színes ösvényét magamban.Lisa volt az aki az egyik legjobb barátjának nevezett engem egyben "ikertesójának".Mikor elhagyott azt tettem,amit csak páran láttak tőlem,de aki látta elszörnyedt(Lisa ha olvasod ezt tudnod kell ez az a dolog,amit először is utoljára mutattam neked webcamerába és amitől annyira féltél,hogy megteszem).A következő a sorban Ády volt.Ő volt az a személy,mikor először személyes találkozóról volt szó és találkoztunk örültem a legjobban,ő volt az,aki a legjobb fiú barátjának nevezett.Te is elvesztél hát sötét rengetegben és nem találod önmagad?Vagy csupán annyira feledékeny vagy,hogy elfelejted a "legjobb barátod"?A harmadik személy Steffi.Igazából nem sokszor beszéltünk Steffi de el kell mondjam a szívembe zártalak,de te is mint a többi ugyanúgy fordítottatok hátat.Vajon emlékszel-e még rám?: )A negyedik személy akkori becenevén Bloo ...emlékszem kértem tőle személyes jellemzést magamról.Sok bókot rakott bele és elmondta nekem,hogy mókás vicces figura vagyok,de mindig meghallgatom és segítek ha tudok.Hát hová tűnt az a lány,aki ezeket mondta nekem ?Az ötödik tag Sophie Infection! Sophie és az én kapcsolatom nem igazán volt mély,de ő is mint Steffi a szívembe tartozott és azt hittem a távolság ellenére még nagyon jó barátok vagyunk.Rosszul vélekedtem talán veled kapcsolatban ?Nos ennyi lenne a Saraba...sokan kérdeztétek aznap mikor kibukott belőlem mindez.Azoknak mondom,hogy Saraba akiknek búcsút intek.Így hát...Lisa,Ády,Steffi,Sophie és Bloo...Saraba!!!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Johnny!
    Kicsit megijesztettél ezzel a bejegyzéseddel, azonban reményt is adtál nekem, mert érzem, ha megfelelek neked, értem ez alatt azt, hogy számíthatsz rám mindenben akkor talán sosem jutok a fent említett emberek sorsára, mivel azt azt hiszem nem tudnám már ezek után elviselni, mivel teljesen a szívembe zártalak eme kis röpke idő alatt. Sose bánd a múltat kis öcsém... Talán meg sem érdemeltek téged!
    Szeretettel Testvéred F.H.

    VálaszTörlés
  2. Nyugodj meg kedves bátyám !Téged nem foglak elveszíteni nem hagyjuk mi azt : )

    VálaszTörlés