2009. szeptember 18., péntek

Visszatért egy emlék?"Hófehérke" megbukott


Szervusz sors! Hozzád szeretném először szólni első szavaimat,mivel legkedvesebb gyermekmesém főszereplője egy gyönyörű lány!Egy lány kinek hosszú ében fekete haja van.Szája mint a vörös rózsa.Bőre pedig oly fehér,mint téli hóvihar után az avar.Ennek a lánynak az élete nem alakul sem jól sem pedig rosszul,hisz mint minden mesében megtalálja a csoda szép hercege a fehér lovon,de míg elérkezik hozzá egy olyan dologba kerül,ami számomra a legtöbbet jelenti.Egy üvegkoporsóban várja azt,aki majd őt felébreszti örök álomra ítélt kényelmetlen helyzetéből és arra vár,akiben örökre színtisztán megbízhat.Oh Sors...miért teszed velem,mindig,hogy akárhányszor valakit eme lányhoz hasonlítok az megbukik és hiába próbálom ébreszteni,ő nem kel fel soha az álomból?Mikor pedig már felébred akkor igaz megbánja,de én már sosem kívánom vissza azt az időt,amit vissza akar pörgetni.Miért rontasz el még jobban és teszel egyre zárkózottabbá?Bármit amit vétettem,megfizettem érte,de nincs olyan nagy bűnöm,amit ezt érdemlem tőled.Hisz ismersz már annyira,hogy eltudd képzelni,mennyire fáj ez most nekem.De megértelek,hisz biztos ez is fizetség részedről,amit a nagy és hatalmas élet ellen követtem el.Szeretném egyszer tudni a kérdésemre a választ miszerint:-Miért van az,hogy valakire azt mondom "Hófehérke" megbukott?Miért bukik el mind? Visszatért egy emlék.Sosem hittem volna,de megengedtem egy emléknek,amit még soha senkinek,hogy vissza térjen arra a helyre illetve annak a bizonyos helynek a legelső állmására ahol volt.Mit művelt velem,hogy képes vagyok elnézni?Mi történt velem,hogy egy emléknek engedtem,azt hogy újra lobbantsa a szívem tüzét?Nem ismerem magam még eléggé ahhoz,hogy kitudjam mondani magamnak őszintén,hogy soha többé emlékek amik nem hiányoznak?Miért tért vissza és miért történt mindez akkoriban?Sok emléket hagytam el,de egyiknek sem engedném meg,hogy valaha is felvegye velem a kapcsolatot.Se T. Se Á. Se L. Se senki.Megszabadultam tőlük és nem tudom K. miért tudott vissza térni.Annyit tudok,hogy Kai Phinix vagyok és erős személyiség.Nem leszek már olyan esetlen és az mint rég...azok az idők elmúltak.Kai Phinix erős és nem hagyja ,hogy a várán egy apró karcolás is essen!

2 megjegyzés: