2009. szeptember 15., kedd

Emlék "hajhász"


Ma mint minden nap újra keresésre adtam a fejemet,mert keresem a barátokat,ahol csak lehet!Ha van valaki ,aki igaz és tiszta emlékekkel rendelkezik,be nem fertőzött gondolatokkal és színtiszta szeretettel,akiben van némi jókedv és örömteliség...pont őt keresem,de mint minden nap ma is eltévedtem a sötét rengetegben.Kerestem míg rá nem akadtam egy olyas valakire ,aki nagyon szimpatikusnak tűnt.Egy elvont személyiségre bukkantam talán?Egy olyanra mint jómagam?Felkavarogtak bennem az emlékek és az összes magam által keresett barát az eszembe jutott,hogy talán hasonlít valakire,de lehet új személyiséget találtam új emlékekkel és új megpróbáltatásokkal.Vágjunk hát bele!Sajnos az örömöm és a jókedvem,amit ebbe a kapcsolatba öltem volna felemésztett egy valaki jelenléte ennek a személynek az életében.Egy ember miatt elveszett minden benne táplált reményem és még most is keresnem kell,hogy megtaláljak egy új egy valóságos és segítségért kiáltó emlékekkel rendelkező személy barátságát.Nem...nem adom fel,mert amennyi ember annyi emlék és én nagyon sok emlékkel szembe akarok nézni.Addig,míg el nem feledem az enyéimet.Kevésszer jut eszembe,hogy miért vagyok emlék "hajhász" ,de amikor belehasít az elmémbe,iszonyatosan nagy bánat önti el a szívemet.Elkeseredésemben menekülök.Menekülök,amíg valaki az emlékeit nem adja nekem,hogy felejtsem az enyéim.Vajon mikor zárul be ez az ördögi kör?

2 megjegyzés:

  1. Hát szervusz Drágaságom (L)
    Én neked jó emlékekkel élő személy vagyok? Vagy rosszakka?:$ Mert azt tudom drága bátyusom, hogy nekem te csak jó emlékek virágjaiban és fonalaiban úszol :) FÚ ez a megfogalmazás :)
    Az ördögi kör meg lezárul majd, ha rátaláltál arra a személyre, akit keresel :)
    Szeretlek nagyon <3
    Puszi neked Hugodtól :$ ( L )

    VálaszTörlés
  2. Drága hugom!
    Jó úton haladsz hisz te is tudod és igen a megfogalmazásod egyszerűen zseniális.Reméljük igazad lesz.

    <3

    VálaszTörlés