2009. december 1., kedd



Szörnyeteg


Szörnyeteg ki lopja a lelkem…
Rabláncon vessen véget életednek
Az ki melletted áll és védelmez
Én leszek,ki a halál csókját feléd nyújtja
Elérkezik az én időm
Meglásd ha megölsz velem halsz…



Szeretlek te szörnyeteg…
Lelkemben tiporva járod utad
És várod a megbocsájtást majd te is...
Egykoron volt múltbéli lelkek tapadnak majd rám
Ekkor te fogd csak majd a fejed…
Ha nem fogod elárulod nem szeretsz…



Utálatom utol ér majd téged is ha ezt várod…
Gyűlöletem felemészti a bárgyú lelked
Keserű véget érünk,majd ha ezt akarod
Meséid más lelkekről,a szakadékba taszít majd téged
És eléred,hogy végezzek ezüst láncainkkal
Igen azzal…ami összetartja a lelkeinket!



Keserű véget szeretnél szörnyeteg?
Keserűvé válik tőle a lelked és a szíved…
Szomorú véget akarsz szörnyeteg?
Szomorúvá válik kegyes életed…
Halott vágyakat akarsz kergetni a lelkekkel és nem velem?
Halott lesz majd a világ körülötted őrződ nélkül…



Szörnyeteg áruld el nekem hiszel  még bennem?
Félek a választól,melyet adsz majd nekem
Kegyes leszel velem ,mert szeretsz?
Vagy kegyes,mert csak én vagyok eddig?
Hol leszel ha én már soha többé nem bolyongok?
Hol bolyongasz majd ha nem a lelkemben?



Életem végére megtudom kegyes vagy-e
Életem végér megtudom hittél-e
Életem végén kiderül szeretsz-e
Életem végeztekor meglátom ott vagy-e
Életem végeztekor rájövök enyém vagy-e
Életem végeztekor eldöntöm szerettelek amíg tudlak-e...

By:Soul Dramatic

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése