2009. november 29., vasárnap

Soul Dramatic a jellemzés és a környezetében élő lelkek,akik a várban élnek


Soul Dramatic vagyok. A mai nap éjszakáján,melynek bűvölete eddig elterelte figyelmem a sok kérdésről az életemben elgondolkoztam pár dolgon. Kevésszer volt hozzám kegyes az élet,de sokszor volt hozzám kegyes a barátság. Ha az élet maga nem is tud véleményt nyilvánítani ,hogy tetteit miért teszi velem(Pedig kíváncsi lennék a véleményére),megtettem barátaim,hozzám közel álló személyek és legfontosabb emberek lelkeitől,akik szívesen fogadták sutba dobva idejüket csak a feléjük irányított kérdésem avagy mondhatjuk úgy kérésem miatt.


A kérés/kérdés a következő volt:


„Ha ki tudnád fejteni nekem milyen vagyok mit mondanál illetve mit,miért értesz a godolataidban ?”

Nos kaptam válaszokat a lelkektől az életemben,de neveiket elrejtve mutatom nektek lelkek. Nem szeretném felfedni azonosítójukat,mert féltem őket és féltem magam is. Megmondom őszintén félek,attól,hogy valaki,akárki közém s a barátaim/a lelkeim közé akar állni,így neveiket köd fogja fedni. Ebben a blogban sosem a nevek voltak a fontosak hanem a szavak,az érzelmek. Amondó vagyok tehát akkor sorban a vélemények rólam :

1.Lélek kinek a nevét homály fedi:

·         Angyalok valóban léteznek?meglehet...és ha igen köztünk járnak emberi alakban? elképzelhető... és a kérdésedre a válasz nem. Eszemben sincs Soul-t egy angyalhoz hasonlítani. Benne nincs semmi természetfeletti. Se szárnya, se varázs ereje. Különc lenne? Furcsa vagy más? Mindenképp. Vajon miért? Mert ember. Megmaradt embernek, nem ajnározták istennek, nem alázták démonnak. Ő egy olyan ember, aki büszkén viselheti fajának nevét, mert megmaradt olyannak, amilyennek nem sokan mások. Nem vált kapzsivá, siker hajhásszá. Nem gázol át másokon a céljai beteljesítése érdekében. Nem dobálózik olyan szavakkal, amely köré nem fűz érzelmeket. Még ki sem kell mondani s ő máris segít, ha baj van. Úgy gondolom ilyennek kéne lennie egy embernek,s Soul a tökéletes példány. Elhanyagolható hibaszázalékkal és ember lévén némi rossz tulajdonsággal.
~

Emlékszem arra a kopottas padra, az árnyas fák alatt ültél
 Mint egy angyal, olyan ártatlannak és szárnyaszegettnek tűntél
Emlékszem szavadra, és amikor megfogtad kezem
 Bizsergető érzés járta át testem, tudtam, ez lesz a végzetem.

~
2. Lélek kinek a nevét homály fedi:

·         mindig próbálsz segíteni másokon,jószívű vagy, kedves vagy,de kissé zárkózott (ami érthető)
~

A szerelem jelené; multé s jövőé a barátság.
~

         3. Lélek kinek a nevét homály fedi:

·   Te  1nagyon  jó barát vagy akire lehet számítani a bajban is, sokat segítettél nekem amiért mindig hálás leszek, őszinte, kedves, rendes, szeretni való ember vagy


~

        Barát vagy az is maradsz lelkem...
~

4. Lélek kinek a nevét homály fedi:

·         Hogy milyen vagy? egyszerűen elképesztő...az én „bátyám” milyen lehetne? ha gond van segítesz, ha nem akkor is mondod hogy mi a véleményed az adott dologról, és nagyon sok mindent köszönhetek neked. Mindenkinek így kell szeretnie téged amilyen vagy, és én mindig is így foglak imádni téged, mint ahogy most is teszem, és rám bármikor számíthatsz, mert aranyos,kedves és segítőkész vagy  Szeretlek

~

A barátság nagyobbrészt tapintatból áll.
~

5. Lélek kinek a nevét homály fedi:



·         Nos Soul, elég régóta ismerem, élőben is találkoztunk már és mit is mondjak, nagyon szeretem, mikor megláttam legelőször életemben a Westendben odamentem és egyből megöleltem Egy picit érzékeny fiú, de ha magába fordul néha, akkor mindig okkal és nem picikkel, jó lelkű nagyon, szeretni is tud nagyon, lelkiismeretes és becsületes, negatívumot is szeretnék mondani rá, de nem tudok, ezen most eléggé elgondolkoztam, de nem volt soha semmi olyan dolog amiért rossz szót is mondhatnék rá. Szeretem, és remélem még nagyon sokáig barátok maradunk


~

Meggyógyítja sebes szívünket a barátság
~

6. Lélek kinek a nevét homály fedi:

·         Hát...nagyon sok rossz tulajdonságod van,rengeteg,de ez mind érzelmi alapú,aki nem ismer,nem tud rólad semmit,az el se viselne,de aki ezek mögé a rossz tulajdonságok mögé lát,vagyis engeded h mögé lásson,azt igazán szereted,és az mellett a hatalmas szeretet mellett,minden más eltörpül,mert lehetsz makacs,vagy hisztis,vagy nyávogós,tudjuk h mi van belül és ezért semmi rossz nem érdekel...: )

~


A barátság az, ahol nem lehet szakítani, akármi történik
~



7. Lélek kinek a nevét homály fedi:

·         Nagyon kedves vagy,megértő,segítőkész,együtt érző,okos,figyelmes,és a legjobban számít h igaz barát vagy 

~

A barátság legszebb aktusa az, midőn barátunkat hibáira figyelmessé tesszük.
~

8. Lélek kinek a nevét homály fedi: 



·   Hmm hát amit eddig tudok rólad és h velem milyen voltál : Szerintem kedves ,öszinte,érzékeny,törödő,aranyos,szókimondó,igasságos,barátságos,helyes,édes,cuki,mindíg kedvesen válaszol sose nem vagy bunkó vagy ha rossz napod van nem mutatod mások felé ....és még sok jó tulajdonság a rosszakat eddig még nem láttam de attól még lehetnek de a hiszti az tuti h van: P



~

Minden tökéletes a kezdetektől a végig, ha van egy barátod.

~

9. Lélek kinek a nevét homály fedi:


·         Első és legfontosabb hogy rendkívül furcsa és különleges személyiség!Nehéz kiismerni és a bizalmába férkőzni, és amikor úgy gondolod h ismered már akkor tévedsz!Ez egy kicsit rossz is benne, hogy nem beszél az érzéseiről. Olyan mintha több személyisége lenne:egyszerre egy nagy  gyerek mindenféle hülyeségbe benne van,de tud nagyon komoly is lenni, ha bajban vagy , nem tudod mit tegyél próbál segíteni!És nagyon perverz (igen ezt tedd bele) inkább nem fejtem ki. Ugyanakkor nagyon makacs, még akkor is ha nincs neki igaza, nem mindig látja be!Hirtelen haragú és forrófejű, lényegtelen dolgokon akad ki, és félreértelmezi néha amit mondanak neki, pesszimista olyan dolgokba is amiben nem kéne! De ez így am nehéz h miért érzem így, meg ehhez össze kell szednem a gondolataim. Tud bántó dolgokat mondani, úgy hogy észre se veszi! Vagy azt mondja figyel pedig egyáltalán nem látszik rajta(nem tudom mi miatt van)  De nagyon jó barát , sose mondanék le róla!Szeretem hogy egyedül mellette lehetek 100%-ig önmagam, minden álca nélkül, mert mellette nem félem önmagam mutatni, mert tudom így fogad el amilyen vagyok (első és egyetlen akinél így érzek ) Egoistának tűnik, de ez csak egy álca, így védekezik mások ellen, ezért is tűnik ismeretlenek számára, bunkónak és nagyképűnek, pedig egyáltalán nem az, aki ismeri tudja milyen igazán, mennyire egy törékeny lélek is,aki csak szeretetre vágyik.
·         De még később annyi dolog eszembe fog jutni! Na de tessék nagyon elvont személyiség , másképpen gondolkozik,mint az emberek többsége, nehéz megérteni!Néha úgy érzem nem evilági lenne. Ő egy kis elvont meg nem értett művészlélek. 
~

Mikor várod,hogy a szíved elviselje a bajt,ő felemel és óva int. Legyen az baj,vagy fenyegetés ő melletted fog állni és kitart a végsőkig,mert ő egy angyal,aki a te álmaidra vigyáz éjszaka és gyógyítja a szíved. Örökké neked él és a lelkednek.
~
Nos a blog végére érkezve megemlíteném,semmilyen sugallatot még véletlenül sem sugalltam a lelkeknek akik velem vannak,így még a rossz népek kedvéért is bármiben ha kérdeznek a válaszom illetve írásos bizonyítékom adhatom,nem játszottam közre válaszaikban. Ez az őszinte igazság és a vélemények sorozata rólam…Ez lennék én Soul Dramatic a lelkek szerint…Köszönöm a segítséget mindenkinek és köszönöm az olvasóknak,hogy megtiszteltek a blogom olvasásával. További bolyongásban gazdag életet lelkek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése