2009. december 8., kedd

 Az utolsó jegyzet...A tinta kifolyt,így nincs többé nyílt lap

 


Kedves és bonyolult lelkek.

Mai napon sokat gondolkoztam,miközben szerencsétlenség után következett a többi szerencsétlenség. Mint kitalálhattátok hatalmas és mély érzelmek vannak bennem elrejtőzve de megnyílok most teljesen,mint még soha. Szerelmes vagyok és a legfontosabb emberek az életemben Orsi és Fruzsi(tudom,hogy nem szereted,de én téged szeretlek nem a Hayley becenevet) voltak.Ők ketten sosem okoztak nekem soha csalódást. Ma azonban a fekete fellegek közt úszkáló lelkem leküzdött egy olyan határt,amit sosem képzeltem volna el,hogy véghez visz. Tovább haladt még azon a határon is,amit álmomban se mertem volna megcsinálni. Ennek okai az életbe vetett hitem elvesztése ,a csalódottság kisebb-nagyobb barátokban és a szerelem,aki akkor súlyt le rád,mikor azt várnád majd ő vigaszt hoz az életedbe.Tudjátok kedves lelkek,eddig egyszer életemben egyszer sem voltam ennyire szerelmes és a bánat a sok csalódottság.Mikor barát lop meg téged és a szemedbe hazudik küzd le a terhet,mert biztos lehetett rá valami oka...ha pedig nem csalódj de ne úgy mint én...lenyeltem a békát és hagytam őrlődni a dolgot...a többi dolog hétköznapi dolog,de a sok kicsi sokra megy,mint általában ezt mondják is. Ez a mondás sajnos rám ebben  a szituációban igazzá vált.Ráadásul a már fentebb említett szerelem akkor súlyt le mikor azt várná az ember akaratlanul is segítséget nyúlt és megnyugvást ehelyett tévesen ítél el és hiába a magyarázat visszavág.A válasz a Szörnyeteg című bejegyzésemre attól,akinek szántam :

Zöld szemű szörny

Egy tenger él az arcod ,
egy pontján.
Olyan szép zöld...
Akár a levelek tavaszkor,
A a fák lombján.

De csalóka a tenger,
mi két részből áll.
Mert benne él a Szerelem-halál,
mi kioltja belőlem az érzelmet...
Talán!!!

A szempár hűvösen mér végig.
A,hogy a zöld szín a féltékenység
színe:Nem tévhit!
A féltékenység könnye téged
szédít!

Ne várd,hogy ezt toleráljam...
Mert ezzel törték össze a szívem...
Vagy százan...

2009.Dec.7

Ez hát a válasz a szomorú igazságra.Bűnösnek engem hisz,de nem veszi észre szívem ő töri össze.Elbúcsúzom tőled hát lélek...kitől utolsó emlékem az lesz...összetörted a szívem te is,mint a többi TÜKÖR.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése