2009. december 5., szombat

Lélek szakadás


Kedves olvasóm.!

A kíváncsiságod hajt téged,hogy megtudd miért ez a cím,vagy netán egyéb okaid vannak?Szeretném tudni mindenki véleményét ki mit gondol a lélek szakadásról,de nekem annyit jelent elvesztem valaki felé egy részem,egy személyiségemhez tartozó jellemem,azt a dolgot amiből megtud különböztetni más lelkektől.Az oka egész egyszerű. Mindennapos dolog az embereknél akár legyenek azok iskolatársak,munkahelyi kapcsolatok,barátok vagy szeretők.Nem tudom miért,de túl bonyolítom ezt a dolgot. A szó amire én gondolok az a viszály.Nem tudom,hogy miért érdemeltem meg,de folyton viszályt szül nekem az élet.Lehetséges az ok én magam vagyok és a hozzáállásom sokszor a dolgokhoz,de egész egyszerűen nem értek,most pár dolgot.Szerelmem…legfőbb lelkem…miért teszed azt velem amit?Életünk titkos szálon fut és kavarog a többi ezüst szálon a miénk a feketeségbe sötét színével bujkál a hétköznapokban és senki meg nem fejti az életünk.Az illúzió fenntartása miatt nyúltál ehhez az eszközhöz?Nem szép dolog felhasználni valakit,akit nem szeretsz…lelkeink futnak össze ne hagyj lyukat se más rést a mi egybeforrt szívünk között.Mit keresel ha megtaláltad már ,akik szeretnek? Az oka ,hogy többen szeressenek és szólják meg szépséged,erényeid,és kiutálják a világból bókjaikkal a hibáid,amiket te sem vallasz be magadnak.Egy hibád észre vettem,az pedig,hogy magadra gondolsz szomorúságodban csak és nem veszed észre,hogy tetteddel és mondanivalóddal mit teszel a körülötted lévő IGAZ lelkekkel.Bárgyú és ostoba sok kis FIATAL lélek gyűlik majd köréd,köztük lesznek igazak,hamisak de megbánod,hogy nem hallgattál ránk és irányításnak,kötélnek nevezted a segítségünket.Ne félj kedves megjön majd egyszer a fuvallat édes buksidba,de akkor már lehet túl késő lesz és elveszítesz mindent.Ragaszkodj a szabadsághoz a kötetlenséghez,de egyszer szakad el a cérna az többé sosem lesz majd egy.Keseregj és vedd semmibe a szeretteid szavát és higgy abban,amiben nem szabadna és ami a szomorúsághoz vezet.Sajnálom hogy az álom melyről álmodnál sosem fog teljesülni,de te önmagad vagy és lehetsz éppúgy gyönyörű és egyedi,ahogy azt te szeretnéd.Ne félj változtatni magadon és minden lehetséges,de minden áron. Tarts mindig pár lépés távolságot a változás szelétől és ne mindenben hallgass rá,mert elveszíted azokat a lelkeket akik szeretnek.Továbbá közlöm az olvasóimmal nem szeretném ha úgy hinnék rólam ostoba vagyok és idióta ha néha így fogalmazom meg a mondani valóm,de nem szeretem egyszerűen leírni az érzelmeim.Ezért neked LELKEM és nektek OLVASÓIM szeretettel várom továbbra is hozzászólásaitokat személyesen is bármilyen úton módon.De ne feledjétek „Aki kíváncsi hamar megöregszik”…Bár a lelked örökké fiatal marad csak óvakodj a magánytól a rideg valóságtól és légy mindig felkészülve…sosem tudhatod mikor ki ront rád különböző tettekkel.

Egy lélek gondolata számodra:”Szemembe mondtad van más is akit álarcként viselsz és manipulálod vele őket,azokat akiktől félünk,de ha kiderülne ha egyedül csakis velem játszol mint marionett bábod,aki bármit megtenne érted ha a közös vezető fonalon kérnéd tőlem melletted állnék ugyanúgy,de ha a maszkot is bevonod én szakítom el a fonalakat és kicserélem a maszkot és igazságot teremtek.Báb vagyok,de ne bánj velem faragott lényként.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése